dimanche 3 avril 2011

فشار نیروهای امنیتی بر خانواده موسوی افزایش یافته

صدای آمریکا: اردشير امير ارجمند، مشاور ميرحسين موسوی از فشار نيروهای امنيتی بر خانواده وی برای لغو مراسم ختم پدر موسوی خبر داده است

مشاور موسوی در گفتگو با رادیو فردا می گويد: نهادهای امنيتی مراسم روز يکشنبه ختم پدر ميرحسين موسوی را «لغو» کرده اند.
قرار بود مراسم ختم پدر مير حسين موسوی روز يکشنبه در مسجد نور در ميدان فاطمی برگزار شود که خانواده ميراسماعيل موسوی روز شنبه در بيانيه کوتاهی اعلام کردند که اين مراسم لغو شده است.
اردشير امیر ارجمند، در گفت و گوی خود با راديو فردا، به روند رويدادهای پيش از لغو مراسم در مسجد نور پرداخت و گفت:«وقتی پدر مهندس ميرحسين موسوی فوت می کنند، نيروهای امنيتی فضايی کاملا امنيتی ايجاد می کنند به نحويی هر کسی که در آنجا بود به صورت متعدد از وی عکس می گيرند حتی از جنازه اين مرد بزرگوار نيز عکس برداری می کنند. که نشان دهنده اين است که به هيچ قاعده اخلاقی و دينی پايبند نيستند.»
مشاور ارشد مير حسين موسوی گفت:«با توافق آنها ( نهادهای امنيتی) قرار شد که مراسمی روز يکشنبه ساعت شش و نيم در مسجد نور در ميدان فاطمی برگزار شود اما با فشار بسيار زيادی که وارد می کنند، اين مراسم را ديشب لغو می کنند. در واقع لغو مراسم از جانب خود آنها صورت می گيرد».
اردشير اميرارجمند همچنین به رویدادهای پس از این درگذشت اشاره کرده و گفت زندانيان سياسی که برای تعطيلات نوروز به مرخضی آمده بودند، را به زندان فراخوانده اند به دليل اين که نگرانند که درمراسم ختم پدر ميرحسين موسوی شرکت کنند



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire